19 Ağustos 2014 Salı

Kitap almaya devam


Ben de aynı Burcu gibi, kitap sitelerine uğramadan edemiyorum, uğrayınca da mutlaka alınacak bir şeyler bulunuyor. İdefix'te dolaşırken İnkılap Yayınevinde güzel indirimler olduğunu farkettim. Aslında beni buraya yönlendiren de Süt Kitap'ın Sıradaki adlı kitap yorumuydu. Distopik türleri okumayı seviyorum. Karamsar bünyem hoşlaşıyor böyle kitaplar okumaktan. Kitaba önce kitapyurdundan baktım 19 lira. İdefix'de baktım 6 lira. Baya bi şaşırdım, ekitap mı falandı filandı, yoo, basbaya kitap işte. Bi sitede 19 bir sitede 6 lira. Baktım ki İnkılap Kitabevinin özel fiyatlı kitaplar dizisi diye bir bölümü var, orayı da kurcaladım ve Desmond Morris'in İnsanat Bahçesi kitabını buldum. Fiyatı 4,25. Yuppiiii. Kitapyurdunda ne kadar aynı kitap : 13,54.  Başka sorum yok sayın yargıç :)  Eşim de Soner Yalçın'ın Kayıp Sicil'ini istemişti, onu da kattım sepete, oldu mu sana kargo bedava. Dadundan yinmez :)

Hakkında yazamasam da teee kitap fuarından aldığım Patti Smith "Çoluk Çocuk'u bitirdim. Ben ki ergenliğimde Jim Morrison hayranıydım, onunla yatar, onunla kalkardım, Patti Smith'i bu kitapla tanıdım. Utanmalı mıyım, bilemedim. 

Böyle birden fazla kitap alınca size de oluyor mu, hangisinden başlasam, bir ona, bir diğerine el atmacalar falan. Dün Sıradaki'ne başladım, bugün de İnsanat Bahçesine. İnsanat Bahçesiyle devam edicem sanırım.

İdefix indirimine göz atmanız tavsiye olunur. 

9 yorum :

  1. J <3 Jim Morrison
    Kitapyurdu ile hiç hoş anılarım yok. Yaş günümde gelen D&R hediye kartımı kullanmak için vakit yaratmalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay, bir Morrisoncu daha :)
      Kitapyurduyla iyiydi aslında benim aram :) Hatta hediye kitap, kahve falan koyuyorlardı siparişle beraber, hoş oluyordu ama yenilir yutulur cinsten bir fiyat farkı değil yani bu.

      Sil
  2. Ayy bak canım çekti şimdi :)
    Daha bir saat önce kendime bir liste yapmıştım babil.com da. (Aslında o siteyi kullanmak istemiyorum ama 29 liraya kargo bedava olayı cezbediyor ne yapayım :)
    Şu insanat bahçesini merak ettim, dur ben bi inceleyeyim şu idefixi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün aldığımda idefixte 25 lira üzerine kargo bedavaydı sanırım değiştirmişler bile. Kayıp Sicili 17 liraya almıştım, bugün 14 lira. Kitap piyasası çok hareketli anacım, günü gününü tutmuyor :P Güzel indirimler var, bulursun sen bişiler, karıştır :)

      Sil
    2. İdefix şu an 50 lira üstünü kargo bedava yapıyor ama zaten 3-4 kitap alıyorsun geçiyor bile 50 yi :)
      Merak ettiğim o kadar çok kitap var ki yetişemiyorum yaaaa :(
      İsyaaaaaaaaan
      (açayım da Halil Sezai'den bir isyan dinleyeyim bari :)

      Sil
    3. Ne kötü bir his dimi, hepsini okuyamayacak olmak...

      Sil
  3. Kitapyurdu ile hem benim hem de eşimin ayrı ayrı kötü anılarımız var... Sonunda sevmeyerek ayrıldık diyelim :) Ekitap çeşitliliğinin ve indirimlerin de çok olması nedeniyle ben de İdefix'çiyim :)

    Güle güle okuyasın, başka başka dünyalara yolculuk edesin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekitap şimdilik bana çooook uzak geliyor, avantajlarına rağmen hiç ısınamayacağımı düşünüyorum. Kitabın kokusunu, sayfalarına dokunmayı, satır altlarını çizmeyi, raflardaki görüntüsünü bile seviyorum.
      Teşekkür ederim yorumun için.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...