26 Şubat 2020 Çarşamba

Yeniden Merhaba...

Görsel şuradan
Caaağnım blog yeniden merhaba. Yine uzun bir aradan sonra niyetlendim dönmeye. Bırakmamda bir sürü sebep vardı aslında ama en büyük sebep sanırım laptopun bozulmasıydı. Ee yeni bir laptop almışken neden yazmayayım. Sosyal ağlarda fazla vakit harcayan biri değilim, kendi adıma ait bir hesabım bile yoktur yani. Üzümün adına açılan instagram hesabım ve gündemi takip etmek adına alınmış bir twitter hesabım var. Kendi adıma açtığım facebook hesabını kapatalı uzun zaman oldu. Burası tüm diğer kısa soluklu şipşak sosyal alemin yanında çok daha kalıcı, uzun soluklu bir yer. O yüzden seviyorum ve dönüp dolaşıp geri geliyorum sanırım. Yazmadaki istikrarımı koruyamasam da blog kalitesini diğer ağlara değişmem. 

Dün akşam biraz bakındım hala yazanlar var mı diye. Neredeyse 2 yıl olmuş girmeyeli. Küçük Joe ve Ceren'i gördüm, eskiye yönelik tüm yazılarını okumak istiyorum bir an önce. Sonra yine okuduklarımdan, izlediklerimden, küçük hayatımın minik mutluluklarından ve gıcık olduklarımdan bahsetmeye uğrarım. 

6 yorum :

  1. Ben seni hep yokladım ama :) ara ara geldim umutla.. Şimdi birden görünce inanamadım ve çok sevindim! Çok özlettin, yeni laptop yeni enerji hadi bakalım! Ceren

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Ben de arada kolaçan edenlerdendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Nasıl güzel ya işte blog ailesi. Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. :) sen de iyi etmek istersin belki, bir düşünsen mi?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...