8 Ağustos 2014 Cuma

Dolu


Dün evi su basmamış ama taş yağmış resmen. Uzun süren dolu yüzünden arabada göçükler oluşmuş. (Resim temsilidir. Bizimkinde bu kadar büyük hasar yok.) Sabah bi baktık millet arabasını inceliyor, bütün araçlarda göçükler oluşmuş, biraz baktım internette, vakumlama yöntemiyle düzeltiyorlarmış. Tamircilere gün doğdu :)

Bu ay her şey üst üste geldi ya. Eşimin memlekete gittik, geldik, arabanın vergisi, sigortası ve muayenesi, üstüne trafik cezası yedik. Bu arabanın yediğini ben yemiyorum ya ciddiyim. Kredi kartı ekstresine baktım, sırf arabanın masrafı. Çok büyük rahatlık oluyor da, çok ciddi de para yiyor şerefsiz icat. Hele ki dünyanın en pahalı benzininin olduğu memlekette yaşıyorsan  vay haline. 

Göz göre göre ölmek, pisi pisine ölmek gibi deyimler vardır ya, İzmir'de işte dün öyle bir ölüm gerçekleşmiş. 16 yaşında bir genç boğulmuş. Görüntüleri izleyince inanamadım, nasıl bir ölümdür bu. Hani hiç ölmeyecekmiş gibi yaşıyoruz ya, ölümleri, kötü haberleri, bizim başımıza hiç gelmeyecekmiş gibi izliyoruz ya. Ne kadar yanılıyoruz. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...