17 Mart 2015 Salı

Yine buradayım, aslında hep buradaydım.

Blog yazmaya ara verdiğim zaman kendimi suçlu hissettiğimi fark ettim. Bir şeyler eksik hissi. Aslında yazmama sebebim ne, tam olarak bilmiyorum. Evet yoğun bir iş dönemi geçiriyorum ama bu bence bir neden değil, evde yazabilirdim. Yaklaşık 1 sene önce çalıştığım kurumda görevde yükselme sınavı açılacağına dair ufak bir gelişme oldu, takip edenler hatırlayacaklardır. Ben işte bir gazla başlamıştım ya ders çalışmaya. Aylar geçti, sınav falan açılmadı. Sonra ne motivasyon kaldı, ne hırs, bıraktım çalışmayı. İşte o sınava yeniden hazırlanmaya başladım ben. Bu sene sonuna doğru açılacağına dair ciddi duyumlar aldım. 

İş yerimde çalıştığım bölümü, diğer birimlerle kıyaslamaya kalkarsam çok şanslıyım, bu net. Personelin özlük işlemlerinin yürütüldüğü, aynı zamanda kurumun en üst amirinin özel kalemi olarak da çalışıldığı bir yerdeyim. Dolayısıyla, diğer birimlerde yaşanan kargaşa, insan kalabalığı ve dedikodu ortamından bir nebze de olsa uzağım ve bu durumdan oldukça mutluyum. Ayrıca çok ama çok sevdiğim ve takdir ettiğim, gerek insani yönüne gerekse iş konusunda hayran olduğum üst düzey bir amirim var. Her şey süper görünüyor olsa da, tüm bu olumlu yönlerin diğer birimlerde çalışan insanlar tarafından fazlasıyla kıskanıldığını söylememe gerek var mı? Kıskançlık, çekememezliği de beraberinde getiriyor tabi. Neyse, bu sene sonunda açılacak sınava baya bir kişi girecek. Diğer rakiplerimle ilgili duyumları aldıkça iyice hırslanıyorum. Bu sınav benim için çok çok çok ama çok önemli. Öyle böyle değil yani :) Ya bu sınavla müdür olurum, ya da çıldırırım. Çünkü müdür kadroları çok zor boşalıyor ve şu an maksimum seviyede bir boşluk var. Eğer bu sınavla müdür olamazsam sittin sene olamam ve gıcık olduğum insanların altında çalışmaya mahkum olurum. Aaaaaaghhhh, düşünmek bile içimi acıtıyor. İşin can sıkıcı kısmı, geçen seneye kadar, sadece sınavla hak kazanırken, şimdi sınav+mülakat şekline getirildi ki mülakat demek kabus demek benim için. Bir kere mülakat denen uygulama kesinlikle objektif bir uygulama değil, istediği kadar adaletli davranılsa da olmuyor, biliyorum. Ayrıca, mülakatın neden böyle bir sınav için yeniden uygulamaya konulduğu da çok çok belli bir şey değil mi? Neyse, kötü düşünmek istemiyorum, benim ilk hedefim bu sınavdan tam  puan alabilmek. Ki, mülakata elimde tam puanlık bir kozla girebileyim değil mi? Elimden gelenin fazlasını yapmam lazım blog, anlıyorsun değil mi? 

Akşamları masamın Üzüm'ün müsaade ettiği kısmında dersimi çalışmaya çalışıyorum.

Ve sonuç :)

Bugün evdeyim, neden dersen, dün sabah uyandım, hiçbir şeyim yoktu, giyinmeye başladım, tam lanet sütyeni takarken kilitlendim. Birden tutuldum, boynumu falan hareket ettiremedim, eşim biraz masaj yaptı ama nafile. Bütün gün robot gibiydim. Kas gevşetici, ağrı kesici vs. bi işe yaramadı. Biraz araştırma sonucu biberiye yağıyla masajın süper olduğunu öğrendim. Akşam biberiye yağıyla masaj yapıldı, sıcak su torbası koydum falan. Gece binbir çileyle uyudum, uyandım. Şimdi düne göre daha iyiyim ama yine de rapor aldım 2 gün. Bir ara omzum mu çıktı acaba diye düşündüm. Çünkü hareket ettirdikçe katır kutur sesler geliyor resmen. Doktor kireçlenme olabileceğini söyledi iyi mi, yaşlanıyorum :( Kireçlenme de neymiş, yaşlı hastalığı o be... :P

Bak yazmayı unuttum, geçen gece tuvalete kalktığımda da bayıldım. Birden midemde bir acayiplikle başladı, sıcaklık yukarı doğru çıkmaya başladı, eşimin yanına döneyim ben en iyisi diye düşünürken sıcaklığın kafama ulaştığı noktada düşmüşüm. Kafamı vurmuşum, ertesi gün kafam acıdı. Aniden kalktım sanırım yataktan, tansiyonum falan indi çıktı diye düşünüyorum. Hastanelerden nefret ediyorum, gitmedim tabi doktora falan. Bir daha düşersem giderim ama :) 

Dün akşam böyle güzel bir sürprizle karşılaştım ve çok mutlu oldum. Blog dünyası, seviyorum seni. Hala güzel insanlar var dedirtiyorsun bana. 

Eşim piyano konusunda beni şaşırtmaya ve mutlu etmeye devam ediyor. En sevdiğim ve beni her seferinde mutlu eden, müziklerine aşık olduğum film Amelie'nin bir müziğini almış bu hafta. 3 bölümde çalışacağı şarkıyı 3 hafta sonra burdan sizinle paylaşacağımı düşünüyorum. Şimdi  youtubedan dinliyorum ve eşim bunu çaldığı gün ağlayacağımı düşünüyorum :) Dün akşam kendisine de söyledim, çocukken keşke yönlendirselermiş piyanoya. Ama ne yetiştiği coğrafya ne de kültür yeterli değildi bunun için. Siz de dinleyin, muhteşem değil mi? 


Daha sık yazma sözüyle, şimdilik hoşça kalın :) 

14 yorum :

  1. E ama bunlar ciddi şeyler!!!
    Geçmiş olsun.
    Video filtreye takıldı, akşam dinlerim.
    Boyun ağrısı için, "omzunda fazla yük olduğu" hissi taşıdığını söylerler. Biraz daha rahatlaman lazım. Sınav ne zaman ki?
    Sana enerji yollayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi şeyler değildir ya. Değildir dimi, değildir, değildir :)
      Sınav Eylül gibi büyük ihtimal, hala kesin bir tarih yok ama.

      Sil
  2. Şimdi daha iyi anladım bu sınava neden bu kadar kafayı taktığını. İnşallah tam puan alırsın.
    Ayrıca o Üzüm'ün yatışını yerim ben yaaa, insan onu izlemekten, yoğurmaktan ders çalışamaz ki :)
    Ve lütfen daha çok yaaaaaaz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüm yüzünden derse odaklanmakta zorlandığım doğrudur. İki yoğurma, birkaç satır okuma, bir iki mıncıklama, biraz soru çözme, sonra tırmıklanma ve derse kesin dönüş şeklinde yuvarlanıp gidiyoruz :)

      Sil
  3. Kolay gelsin ve daha da önemlisi geçmiş olsun! Derslere çalışılır, sınavlara girilir çıkılır ama sağlık çok daha önemli. İnsan vücudu böyle uyarılar gönderince dikkatli olmalı. Kafaya takıp hastalık hastası olmanın da gereği yok ama hafife de almamalı.Ne çok konuştum, ablalık yapmak geldi içimden. Ve o Üzüm Hanım'ın yatışına bittim:) Ben ona yakışıklı demişim yanlışlıkla, hemen düzelttim. O bi küçük hanfendiymiş:) Piyano müziğini çok severim. Eşinize başarılar diliyorum. Sevgiler, selamlar bizden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim uyarıların için, haklısın tüm yazdıklarında.
      Üzüm hem yakışıklı hem güzel, olsun :)
      Sevgiler bizden sana ablam :)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun, ihmal etmeyin kendinizi.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun kitapsız kedi. Benden sana yoga önerisi gelecek. Hem sınav stresine de iyi gelir. Hem de kireçlenmeye en nefis önlem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yoga yapmak istiyorum ama ne yapacağım, nerden başlamam gerek bilmiyorum. Bana yol göster küçük Joe :) Çok sevinirim.

      Sil
  6. Geçmiş olsun kolay gelsin ve hoşgeldin :D Ama ne zaman böyle ders çalışılsa blog ihmal ediliyor nçık nçık nçık (ay bi ben miyim ders çalışacağı halde blog yazan hep???)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ve hoş buldum :)
      Ben ihmal ediyorum sen son sürat gidiyorsun blogda :)

      Sil
  7. Aneeeam! Üzüm'ü buldum! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın, Sittirella beni buldu :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...