17 Ağustos 2014 Pazar

Sabah yürüyüşü

İki gündür erkenden kalkıp yürüyüşe gidiyorum. Evimizin çok yakınında yürüyüş için mükemmel bir bahçe ve parkur var. Spor aletleri de var, bol bol kedi ve köpek de var :) Daha ne olsun. Sabah 7 gibi kalkıp çıktım, dün 1 saat kadar bugün 2 saate yakın yürüdüm, spor yaptım, kedicikleri sevdim, fotoğraf çektim. Alışveriş yapıp eve geldim. Kahvaltımı hazırladım, yedim. Eşim gece balığa gitti sahile bacanağıyla. Bacanak ne çirkin bi kelime dimi. Sabah o geldi, ben evden çıktım. Evet, benim bu hayvanseverliğime ve vejetaryenliğime rağmen eşim balık tutmaya gitmekten büyük keyif alıyor ve et yiyor. Maalesef!

Parkur o kadar kalabalıktı ki gözlerime inanamadım. Sıraya geçip yürüyüş yapılacak neredeyse, o kadar. Yaş ortalaması orta yaşın üzerinde. Ya da sabahın erken saatleri olduğu için öyleydi, çünkü yaş ilerledikçe insanlar daha da erken kalkmaya başlıyor sanırım. Böyle bir istatistik var mıdır bilmiyorum ama bu şekilde bir genelleme yapmak istiyorum. Yol üzerinde de dikkatimi çekti, yaşlılar uyanmış, kahvaltılarını balkonlarında yapıyorlardı. Ama ortada pek genç insan görmedim. Onlar uyku çağındalar daha :) Bebekler ve yaşlılar erken kalkmayı seviyorlar galiba. Yaşlıların sebebi hayatı kaçırmama isteği mi acaba? Kalan az ömrü uykuyla geçirmeme isteği mi?



#şiir sokakta

Bu şapşirik o kadar şımarıktı ki koşa koşa gelip kucağıma atladı :)

Atık pet şişe karşılığı sokak hayvanlarına mama ve su :) Detaylar burda. Yaygınlaşması dileğiyle.



Sevgili Burcu'nun tavsiyesiyle İnstagram açılışımızı da yaptık :) Hayırlı olsun. kediuzum  Bekleriz :)




6 yorum :

  1. instagrama geldiğin için çok mutluyum :)
    Sabah yürüyüşü fikri çok güzel. ..ama en son lisedeyken yaptım galiba :)
    Şimdi akşamları yürüyoruz eşimle elimizde bir poşet mamayla. ..ama o kadar çok can var ki bir çuval mamayla çıksak yine de yetmez :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken kalkıp güne yürüyüşle başlamak, daha enerjik hissettiriyor insanı. Tavsiye ederim.

      Sil
  2. =)) Bir de kahve krem kareli servis takımı.. Enteresan tesadüfler =))

    YanıtlaSil
  3. Dediğin gibi ideal yürüyüş yeriymiş... Yeşillik ve kuyruklular, daha ne olsun :)

    Instagrama hoşgelmişsin! Ben de tanıyamadım ilk başta... Sonra dedim, ben bu üzümü tanıyorum :))

    Güzel bir hafta olsun ♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...