4 Ağustos 2014 Pazartesi

Son haberler


Tatil dönüşü Üzüm kız bize çok çok daha düşkün hale geldi. Nereye gitsem dibimde, sürekli bir sevdirme çabaları, kapıdan çıkarken yalvarmalar, hüzünlü bakışlar. Sanki aramızdaki bağ daha da güçlenmiş gibi :) 

Ablamla 3 gün feci geçmiş yine. Resmen canavara dönmüş yine Üzüm. Ablam içeri girdiğinde gayet iyiymiş, ne zaman mama ve suyunu koyup işini bitirse başlıyormuş hırlamaya, tırmalamaya. Yani "işin bitti, hadi artık git" diyor. O kadar üzülüyorum ki bu duruma, ama yapacak da başka bir şey yok. Yeğenimi kapıdan sokmamış bekçi köpekleri gibi. Kapıdan görünce başlamış tırmık atmaya. 

Benim güzel, masum kızım nasıl oluyor da bir canavara dönüşüyor anlamıyorum. Kameraya çekmişler inanmam diye. Gerçekten son derece gergin, stresli, hırlayan, gözlerinden ateş çıkan bir canavar gördüm :( Evde kesinlikle başka birilerini istemiyor, bunu da gayet net bir şekilde anlatıyor. 

Dün denizine gittik ablam, yeğenim ve eşimle. Sığacık Akkum'da Akkum Beach diye bir yer. Çok ama çok beğendim. Denizde en sevdiğim şey sırt üstü uzanmak, kendimi tamamen bırakıp, denizin o uğultulu sesini ve nefesimi dinlemek, dalgalarla -çok şiddetli olmadıkça tabi- inip kalkmak. O kadar rahatlatıyor ki beni. Canım çok sıkkın olduğunda, aklım karışık ya da yoğun olduğumda, çok huzurlu olduğum anları düşünmek çok iyi geliyor. İşte uzun bir süre aklıma getireceğim an denize kendimi bıraktığım o anlar olacak. 

Uzun süredir rüyalarımı hatırlamıyorum ama dün gece bir rüya gördüm ve çok net hatırlayarak uyandım. Dehşet içindeydim, çok etkilendim ve korktum. Hamileydim ve doğurmak üzereydim. Doğum sancısını çok net hissettiğimi hatırlıyorum. Yere çömeliyorum ve bir anda çocuk çıkıyor içimden. Çıkar çıkmaz da emeklemeye başlıyor. Çocuğun 3 gözü ve altışar ayak ve el parmağı var. Yaratık gibi bir şey, dehşete kapılıyorum. Hatırladığım son şey de intihar ettiğimdi :(

6 yorum :

  1. Son zamanlarda çocuk baskısına maruz kalmış olabilir misin acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Yok ya, sözlü bir baskı yok ortada. Sadece hissedilebilen -söze çok da dökülmeyen- çevresel bir baskıyla, benim kendi kendime yaptığım psikolojik baskı var :) O yüzden olabilir, haklısın.

      Sil
  2. Kabus kısmına değil öndeki deniz kısmına yorum yapmak istiyorum: OH BE.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızgın kumlardan serin sulara bırakıyorsun kendini, uzanıyorsun sırt üstü... Ohhhh beeee :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...