9 Nisan 2020 Perşembe

...

Açıyorum, yazmak istiyorum sürekli ama olmuyor. Sevgili C. yazdıklarını o kadar çok okudum ki bu süreçte, tekrar tekrar. Çok zor bir süreçten geçiyorum ve ne hissettiğimi bile bilemiyorum. 21 Marttan beri annem hastanede. Evet, Corona virüsten dolayı. Annemle dedem beraber yaşıyorlar. Dedem 95, annem 69 yaşında. 21 Mart akşamı annem fenalaşmış ve hastaneyi arayıp ambulans istemiş. Nefes almakta zorlanmış. Aslında bir süredir devam eden şikayetleri varmış ama geçer diye beklemiş. 

1 hafta aynı odada dedemle karantina altında tutuldular. O süreçte odalarına bile girilmedi, kapıya ilaç bırakıldı, çöpleri annem kapının önüne koydu ve en vahimi hasta haliyle annem dedemin altını aldı, ona bakmak zorunda bırakıldı. Bu arada yapılan ilk test 3.günün sonunda negatif olarak geldi. İkinci testte dedem pozitif çıkınca dedemi başka bir hastaneye sevk ettiler. Annem de aynı günün gecesinde nefes almakta iyice zorlanınca onu da sevk ettiler. 

Şu an yoğun bakımda ve solunum cihazına bağlı. Yoğun bakımdaki 12. günü. Ciğerleri çok kötü durumdaymış ve durumunun kritik olduğunu söylüyorlar. Kısa sürede iyileşme beklenmediğini de. 

Bizi şaşırtan kısım ise dedemin geçtiğimiz hafta taburcu edilmesi oldu. 95 yaşında kalp pili olan dedem taburcu olup çıktı ama kronik rahatsızlığı bile olmayan annem yoğun bakımda. Umut etmekten başka hiçbir şey yapamıyoruz. Her gün olumlu bir haber duymayı bekliyoruz. Her telefon kalp çarpıntısı. Çok zor. 

Ve bugün annemin doğumgünü :(




16 yorum :

  1. E mail yazar mısın bana!? Adresini bulamıyorum :( Sana yazmak istediğim şeyler var..
    Onların dışında ise, okuduklarımdan çok etkilendim, çok... Anneciğin için dua ediyorum, tüm gün aklımda olacak! Ama ne tında olan bir çok insan ilk zor dönemi atlatınca hızla iyileşti. Dedenin çıkması bir mucize ama bu bence şu demek, annen de çıkacak, ben neden inanıyorum çünkü ilk dönemler çok kritik ve sen 21 Mart'tan bahsediyorsun.. Bence bundan sonra birden göreceğiz o iyileşme işaretlerini..
    Sana yazacağım.... Hep aklımdasın bugün <3 Allah yardımcınız olsun, güzel haberler gelsin!

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ... UMARIM BİR AN ÖNCE ANNENDE İYİLEŞİR .

    YanıtlaSil
  3. umarım annenizde iyileşir tez zamanda acil şifalar.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Kitapsız Kedi, bu sabah bu yazıyı okuduğumdan beri aklımdasın. Annene daha nice seneler dilemek istedim. Çok geçmişler olsun. Sana sımsıkı sarılıyor, dualarımı gönderiyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun. Annenin en kısa zamanda iyileşmesini diliyorum. Dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
  6. Annen daha nice yaşlarını kutlayacak inanıyorum. Dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
  7. annenize acil şifalar diliyorum, inşallah bir dahaki doğum gününü sağlıkla sizlerle geçirmek nasip olsun.

    YanıtlaSil
  8. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba umarım anneniz iyiye gitmiştir bu zaman zarfında. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  10. Allah acil şifalar versin. En kısa zamanda annen sağlığına kavuşur inşallah..
    Dualarım sizinle..

    YanıtlaSil
  11. Ne diyeceğimi bilemedim. Dedeniz için sevindim, anneniz için kaygılandım. Ne talihsiz bir dönem yaşıyoruz. Moraller bozuk ama umutsuz da olmamalı. Annenize ve aynı durumda olan herkese acil şifalar diliyorum. İyi haberlerinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun, umarım ben bu yazıya denk gelene kadar çoktan iyileşmiştir.

    YanıtlaSil
  13. Umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur anneniz, dedeniz için de geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  14. merhabalar şimdi okudum yazınızı.inşallaj anneciğiniz iyileşmiştir diyorum. dede içinse yaşlılık cok zor

    YanıtlaSil
  15. Bütün kalbimle şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...