20 Haziran 2018 Çarşamba

Kısa kısa...

Bayramda yine Anadolu'nun bağrında, eşimin memleketindeydik. Üzüm yalnız kaldı yine. Tek sorunumuz tuvalet şu anda. Klozete yaptığı için birilerinin sifonu çekmesi gerekiyor tabi. 3 gün o sifon çekilmeyince leş gibi kokuyor doğal olarak. Yavrum bok kokuları içinde kaldı evde :( Buna kesinlikle bir çözüm bulmalıyım. Zaman ayarlı otomatik sifon sistemi falan araştırıyorum. Yani gayet de yapılabilir bir şey gibi geliyor bana. Atıyorum 10 saatte bir sifon çekilsin kendiliğinden. Böyle bişi bilen, duyan varsa yazsın nolur. 

Yine içim söküldü, yine hayvana şiddet, işkence... Gördüğümden beri sürekli aklımda o yavrunun bakışları, perişan hali... Yaşadıklarını düşünüyorum, çektiği acıyı. Artık gerçekten söyleyecek lafım, edecek bedduam kalmadı bunlara. Tüm kalbimle dilediğim şey, bunu yapan yaratığın acılar içinde sürünmesi. Seçim öncesi ya, 16 yıldır yasa değişikliği taleplerine kılını kıpırdatmayan iktidar, birden yasa değişikliğinden falan bahsetmeye başladı. Tutmuş bir de kepçe operatörü tutuklamışlar, dalga mı geçiyor bunlar bizimle ya. Ne derse inanan, düşünmeyen, sorgulamayan kendi kitlesi inanabilir buna ama mantık sahibi hiç kimsenin bir kepçenin küçücük bir köpeğe bunu yapabileceğine inanacağını sanmıyorum. Karşısındaki kitlenin zekasıyla dalga geçmek bu sadece.  Gerçi onlar da farkında zaten kitlelerinin zeka düzeylerinin. O yüzden bol keseden saçmalamaktan çekinmiyorlar.

10 gün önce yine dişçi yollarındaydım. Komple sökülüp hiç çürümeyecek, hiç ağrımayacak dişler yapılsa ne süper olur. Bıktım artık diş ağrısından, dişçilerden. Kanal tedavisi yapıldı yine bi dişime. Bir problemim de geceleri dişlerimi sıkıyorum. Dişlerimin aşındığını söyledi doktor. Neden sıkıyorum bilmiyorum ama sabahları kalktığımda çenem ağrıyor. Çok ciddi sağlık problemlerine yol açabiliyormuş bu durum. Ciddi çene ameliyatlarına kadar varıyormuş ileri safhalarda. Gece plağı denilen boksörlerin taktığı ağızlık gibi bişi verdi dişlerimin ölçüsünü alıp. Gece yatarken takmam gerekiyor ama 2 gece taktım zorla, dişetlerimi sıktı, yara yaptı. Cendere gibi bişi, ağzımın içi tükürük doluyo, iğrenç bişi. Takamadım. Yeniden gidip ölçüsünde bi problem mi var baktırmam lazım. 

Ahşap puzzle almıştım en son. 1000 parçalık. Ama hiç sevmedim yaa, süründü elimde resmen. Parçalar hemen dağılıveriyor. Bir de nasıl yapışacak bu diye düşünüyorum. Epey kalın, bildiğin tahta parçalar. Umarım yapışır. Bitince paylaşırım foto. Bende durumlar böyle. Fazla detaya giremedim. Ama yazmasam ipin ucu kaçıyor. Yazacağım artık böyle kısa kısa da olsa.  

7 yorum :

  1. Turkiye'deki medyayi takip etmiyorum, dolayisiyla bu tip haberleri duymayali uzun zaman oluyor. Duymadigim olmadigi anlamina gelmese de, en azindan aklimi takmiyorum, kendi akil sagligimi korumaya calisiyorum ama seninle bunlari cok konusmustuk, ne yazsam bos bu konuda..
    Otomatik sulama sistemi var ya, oyle birsey aklima geldi ama sonra sunu dusundum, tam uzum gitmis yaparken su acildigini dusunsene! Ay cocuk bi korkarsa bidaha tuvalet aliskanligi da biter mahvolursunuz, bence sifon vs bosver ya, tuvalette ufak cam varsa telle falan sabitlenip acilabilir belki? Bosver ya, bi sekilde koku gider, takma..
    Ay dis sikanlardan ve o zimbirtilari kullanmasi gerekenlerden biri de benim. Seni cok iyi anliyorum. Fakat o aparat sanirim tam uymamis yara yapmamasi lazim ya da dis sikmak yerine acaba gicirdatiyor musun, saga sola oynuyorsa yara yapmasi cok normal.. Ya bizim gibiler kanadaya falan tasinmali stressiz gicirtisiz ortamlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştırdığımda sensörlü şeyler çıktı ama dediğin gibi bu sifon çekme işi Üzüm iş üzerindeyken olmamalı :D Korkar ve bi daha oraya yapmaz. Neyse bi şekilde çözülcek bakalım.
      Aparat konusunda evet ölçüde sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Cuma günü yine gidicem, hofff.
      Kanada mı olur, uzayın derinliklerinde ıssız bir gezegen mi olur bilemiyorum valla :)

      Sil
  2. Merhaba. Gece plağı bahsini görünce ihmal etmeyin demek istedim, çünkü ölçülerinde sorun var gibi görünüyor. Uzun süre önce kullanmıştım ve sıkma, yara yapma gibi durumlar olmamıştı.

    Diş sıkmanın sebebinin stres olduğunu söylüyorlar, bana da öyle geliyor. Yalnız, "Başıma o kadar sorun açtı ki şimdi ağzımı açamıyorum, pipetle besleniyorum" tarzı yazılar okumamanızı kuvvetle öneririm. Ben yapmıştım! ve bayağı bir iç sıkıntısı yaratmıştı (sonra birkaç ayda bıraktım plak kullanmayı). Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Zaten internette en ufak bir sağlık sorununu arasan kesin ölümcül sonuçlara vardırıyorlar işi. Ya öleceksin ya sürünecek :D

      Sil
  3. Ay aynı diş sıkma meselesi yüzünden ben de takmaya başladım o boksör şeyinden. Silikon benimki, diş hekimi "Akrilik olanla çok zorlananlar oldu, sen bu silikonla başla" dedi. İlk bir-iki gece takınca kusacak gibi oldum ama sonra alıştım. Diş ağrılarım geçti resmen.
    Şimdi okuyunca acaba seninki akrilik mi diye merak ettim. Eğer öyleyse belki silikon versiyonuyla daha rahat edersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo benimki de silikon. Ölçüde sorun var kesin. Off uykuda bile rahat yok allammm ne biçim tipleriz biz yeaaa :( Neyi takıyon dimi uyu işte osura osura :P

      Sil
    2. Hay allah, o zaman haklısın, demek ki ölçüde bir yanlışlık var. Ben hem sıkıyorum hem gıcırdatıyorum, ölçüleri düzeltince kesin sende de işe yarayacak o silikon saçmalık :) Benim dişçi "Aslında botoks da yapılıyor çene kaslarını rahatlatmak için" demişti, bir an gözlerim parladı "Allaaah hem dişleri kurtarıyorum hem de 10 yaş gençleşiyorum!" diye. Ama sonra cesaret edemedim.
      Ya bütün günün rahatsızlığı depolanıyor, gece böyle kamikaze gibi kendini hırpalıyor vücut. Bir gün düzeleceğiz diye umuyorum, bir gece bir bakıcaz osura osura uyumuşuz :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...