23 Temmuz 2018 Pazartesi

Kedi ağacı, izin planları ve Küçük Joe'ya sesleniş...

Küçük Joe, nerede yaa. Terk edilmiş gibi hissettim kendimi, bomboş sayfasını görünce. Bu duruma ilişkin bir şey yazdı da ben mi kaçırdım? Yeni bir blog var ve ben mi bilmiyorum. Kafamda deli sorular. Lütfen aydınlatın beni. 

İzne çıkıyorum yarından sonra. 17 gün. Aylardır iple çektiğim 3 günlük bir Kabak tatilim var. Onun dışında planlanmış bir şey yok. Geçen sene gittim ilk defa Kabak Koyuna. Buraya da yazmıştım sanırım. Çok çok beğendim. Bir aydan uzun zamandır, öyle bir haldeyim ki... Aşerir gibi istiyorum orada olmayı. Gözümü kapatıp orada olduğumu düşünüyorum çok bunaldığımda. O gökyüzünün altında sahilde uzanmak istiyorum. Dalga sesleri eşliğinde, samanyolunun kusursuz güzelliğini izlemek istiyorum.  

Üzüm'e kocaman bir kedi ağacı aldık. Devasa tavana kadar bişi yani. Ama o hiç oralı olmadı ya. Alışınca kullanacağını umarak teselli ediyorum kendimi. Montajı çok kolaydı. En üst katına kadar kendi başıma yaptım. Sonraları yükseklik sebebiyle zorladı. Bir de aslında basit ama bizim açımızdan zor kısmı duvara sabitleme kısmıydı. Çünkü evimizde ne alet edavat var, ne de bu işlere meraklı bir erkek :P Kocamın böyle tadilat tamirat işlerine hiç mi hiç ilgisi yoktur. Matkap gerektiğini kabul etmek istemeyen kocam önce duvara çivi ve çekiçle tecavüz etti. Ama çivi duvarla birlikte geri gelince mecburen dediğimi uygulamak zorunda kaldık. Komşudan bulunan matkap ve apartman görevlimizin yardımıyla montajı tamamladık. Gerisi Üzüm'e kalmış. Biz yaptık elimizden geleni. 

İngilizce çalışmaları devam ediyor. Akşamları çalışıyorum. Ya kelime bilgim var ama iş konuşmaya ve konuşulanı anlamaya gelince sıkıntı başlıyor. Çok hızlı ve yuvarlayarak konuşulunca hiçbir şey anlamıyorum. Yazılı olarak görünce haaa diyorum ama söyleyiş zorluyor. Zamanla olur o da dimi.

12 yorum :

  1. Ürünü aldığınız kutuyu atmadıysanız Üzüme verin . Sadece kutuyu sevecektir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, bu ne acı bir gerçek :)

      Sil
    2. Bu muhteşem ağacı nereden aldınız acaba? Bulamıyorum delireceğim (:

      Sil
    3. Zooplus sitesinden almıştık.

      Sil
  2. Zamanla olur, merak etmeyin. İngilizceye bulaşalı şöyle bir yirmi yıl oluyor, bugün hâlâ bir İngiliz konuştu mu anlamakta zorlanıyorum. Bunun temel nedeni, dili konuşulduğu ülkenin dışında, kitaptan öğreniyor olmamız. Bir diğer nedeniyse yapısının zaten böyle olması. Adam "I ain't go" diyor, siz "I go" anlıyorsunuz, "ain't"i hiç duymuyorsunuz bile.

    İngilizleri konuşunca anlamıyorsanız, başka milletlerin İngilizce konuşmasını dinleyin, mesela Hollandalıların, anladığınızı görünce içiniz rahatlar. :)

    Selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Kedi agaci hic bir ise yaramiyor maalesef bende. bi tanede bende var, verecek yer ariyorum, kocaman bir yer kapliyor amaca hizmet etmeden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, deme öyle deme :( Bir sürü para verdim.

      Sil
  4. Joe'nun biraz zamana ihtiyacı var sanırım.. Hazır olduğunda yazacaktır.. Senin için de hal hatır soracağım şimdi kendisine ve seni bilgilendiririm hemen.
    Kedi ağacı şahane olmuş. Bir de "kesinlikle kaybolduğunu itiraf etmeye ve yol sormayan erkek" tipi var ki benim tanıdığım hepsi bu tip :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama yazılarını silmiş :( Gerçekten üzüldüm, umarım en kısa sürede döner.
      Kedi ağacı şahane oldu da noldu :( Öyyle duruyo bi köşede. Halbuki ne hayallerle almıştım. Üzüm bir rafından diğerine atlayacak, en üste çıkıp kuşları izleyecek, hamaklı kısımda uyuyacak, kalkınca tırnaklarını törpüleyecek... Sonuç fotoda göründüğü gibi :)

      Sil
  5. Ve ben bu yazıyı taa öbür senenin Mart'ında görüyorum, aaaa kitapsız kedi geri gelmiş yazmış haberim yok diye yukarıdan aşağıya giderken kendimle ilgili post görüyor ve heyecanlanıyorum.
    Keşke silmeseydim eski yazılarımı pişmanım ama yapacak bir şey yok. Sevgiler çok Kitapsız Kedi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...