2 Ekim 2014 Perşembe

Daldan dala


Yol göründü yine bize. Üzüm kız 3 gün yalnız kalacak. Ablama saracak, saldıracak, yapacak bir şey yok maalesef. Yarım gün çalışacağım yarın. Sonra yola çıkıyoruz, pazartesi de dönüş. 

Döndükten sonrası için acayip motive olmuş ve gaza gelmiş durumdayım. Ders çalışmaya başlıyorum, hayatımı plana, programa oturtacağım artıkın. Olmuyor böyle. Ders çalışacağım, kitap okumayı da ihmal etmeyeceğim, her şeye zaman ayıracak şekilde bir program yapmak amacım. Başaracağımmmmmmm!!!

D&R'da kampanya varmış. %80 falan görünce gözlerim açıldı tabi. %80'liklerden almasam da, 4 kitap aldım. Bi göz at sen de :)



5 yorum :

  1. Bir dakika! Üzüm, benim Instagram'da başgan seçtiğim Üzüm mü yoksa? Nasıl farketmedim ben bunu şu ana kadar ouuvvvv!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Evet başgan Üzüm, kitapsız kedi Üzüm.

      Sil
  2. Üzüm başgan buraya eller havaya ;)
    O zaman dönüşte şöööyle güzel bir moral motivasyon listesi yap da biz de faydanalalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gaz doluyum Burcu :D Hirslandim bazı nedenlerden. Yapayım artık listeler, planlar. Geç bile kaldım.

      Sil
    2. Kahrolsun bağzı nedenler :)
      Ama gaz vermesi açısından güzel tabi ;)
      Beklemedeyim. ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...