9 Haziran 2014 Pazartesi

En rahatsız edici hayvan ödülüm; SİVRİSİNEK...

Yaz gecelerimin kabusu başladı. Yatarsın yatağına, sıcaktır üstünü de örtmezsin. Tam uykuya dalacakken kulağının dibinde vızzzzz sesi. Namussuz hayvan öyle de gıcık bir sesi var ki. Sonra o sıcakta üstümü örtmek zorunda kalırım, boğazıma kadar çekerim pikeyi, içerde terden sırılsıklam, uyu uyuyabilirsen. Geçen akşam geldi yine kulağımın dibinde vızladı. Uyuyamam hayatta. Kalktım gecenin bir yarısı sivrisinek arıyorum odada. Bulamadım tabi, oda değiştirdik, salona geçtik eşimle. Yatak odamızı sivrisineğe terk ettik. Sevmediğim hayvan yok dedim ya geçen yazımda. Atlamışım bak bunu. Sevmediğim hayvan; kesinlikle sivrisinek.  

Sizin en rahatsız edici hayvanınız hangisi?

12 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Evet, böcek ailesi tüylü olmadığından mı nedir, iticiler biraz, kabul etmek lazım :)

      Sil
  2. Her türlü böcekten nefret ediyorum, özellikle de hamam böcekleriyle olan anılarım hoş değil. İzmir'in en sevmediğim yanı bu sanırım, hamam böcekleri :(
    Ama sivrisinek de tam bir işkencedir yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye, İzmir'de mi oluyor sadece hamam böcekleri :)

      Sil
    2. İzmir'deki kadar çok hiçbir yerde görmedim...Sanırım sıcak, nem etkili. Sokakta bile her yerde karşıma çıkıyorlar. Hele uçanları yok muuuu, korkunç :(

      Sil
    3. Evet, nem etkisi olabilir. Çikin şeyler hakikaten. Yürüyeni yeterince korkunçken, uçanı aman aman :)

      Sil
  3. Bak tüm hayvanları severim, böcekler de dahil ama sivrisinek hariç! Bir de alerjim var benim, insan 2 günde 142 yerinden ısırılır ve onlar da kabarır mı?! Kabus bu işte.. Doğal yöntemlerin hepsini denedim, hiçbiri kar etmedi. Valla zehir mehir, takıyorum ben odaya detan likit falan, n'apayım.... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı işte, eşimde bir tek ısırık olmazken beni şişliyorlar bütün gece. Sivrisineklerin sevdiği kan grupları varmış, öyle duymuştum. Dün gece yine geldi bi tanesi kulağımın dibine. Yine dikildik ayağa, bulduk bu sefer. Gece gece katil olduk yattık uyuduk rahat rahat :)

      Sil
  4. Sivrisinek resmini gördüm, başlığı gördüm, koştum geldim! En rahatsız edici hayvan benim için de keesinlikle sivrisinek! Açıkara hem de! Öyle böyle takıntılı değilim ben de... Sırf bu nedenle bir eve taşınılıyorsa ilk iş sineklik yapılır camlara... Bilhassa da yazlık yerlerde çok rahatsız oluyorum :/ Benim de öldürmeye çekinmediğim tek hayvan... Hamamböceği bile görünce sarar sarmalar atarım bir şekilde ama sivrisineğe acımam, çaatt! Minik boyuyla geliyor dev gibi bana, vız vız vız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim için de geçerli, öldürmeye çekinmediğim tek hayvan. Hatta gece yarısı uyanıp öldürünce rahatlayıp uykuma devam ediyorum :) Çok kötü :))

      Sil
  5. Insan en rahatsiz edicisi. Ama sivriyi ben de 2ye koyarim. Vizvizvizz. Sirf bu hayvanlar yuzunden hayallerimden vaz geciyorum ya! Gol kenarinda bir ev istemiyorum artik, veya dere kenarinda. Cunku o tur su birikintilerinde cogaliyorlar.
    Pencere onune itirli bitkiler koymak engellermis. Bir sey daha vardi cok ilginc ama simdi aklima gelmedi. Bulursam yazayim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın yaa, kesinlikle en rahatsız edicisi biziz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...