4 Ocak 2015 Pazar

Yılbaşı tatilin sonu


Tembel tembel keyif çatılan 4 günlük tatilin sonu. Sadece 1 kez evden çıktım, evimde çok mutluyum. Eşim 2 gün çıkmasa sıkılıyor mesela, ama benim yiyeceğimi içeceğimi getir, 1 ay çıkmasam da olur. Halim paspallıktan perişan. Arada bir pijamanın paçalarını çorabımın içine sokuyorum, gerisini siz düşünün :)

Dün ders çalıştım biraz. Küçük ünlü uyumu denilen şeyden nefret ediyorum. Öğrenemiyorum. Nefret ettikçe de daha beter anlamaz hale geliyorum. 

Havuçlu, tarçınlı, cevizli kek yaptım. Seviyorum kek yapmayı. Yemeyi de :) 

Sylvia'ya devam. Ah sylvia, ne kadar umutluymuş mutluluğu bulmak için aslında. 

Defter tutmaya başladım. Okuduklarım hakkında yazıyorum şimdilik. El işi projeme de yakında başlamayı düşünüyorum. İplikler, yumaklar, şişler almak için alışverişe çıkmalıyım. Ne yapacağımı kafamda netleştirmem lazım öncelikle. Bir şeyler örmek üzerinde yoğunlaşan planlarım var şimdilik ama dur bakalım. 

Tatilin son günü ne hüzünlü bir psikolojisi oluyor insanın. Yarından itibaren sabahın köründe kalkıp, buz gibi suyla yüzümü yıkayıp, makyaj yapacağımı düşünmek bile içimi ürpertiyor. 

Uzun zamandır blog yazmayan arkadaşlar var, umarım keyifleri yerindedir. Ve Küçük Joe, gidişin gerçekten üzdü beni :( 

12 yorum :

  1. Ponponlu bere yapıp, 10 paraya satabilirsin. Çünkü pek pahalı ve moda :))
    Ben de ders çalışıyorum harıl harıl ve kafamı pencereden dışarı bile çıkartmadım. Pijamaya girmeyelim öhö. Daha bekarım ben. eheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direk ticarete gireyim he :) Bere beni aşar şimdilik. Böyle dümdüz öreceğim şeylerden başlıcam, atkı gibi, battaniye gibi :)
      Üstünde ne var :D

      Sil
  2. Giricen battaniyenin altına, soyucaksın sınırsız mandalinanı ohhh
    pazartesi pazartesi işe mi gidilir yahuuuu
    sanırım sendrom dedikleri bu oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh, keyif sana o zaman. İşe gitmiyon mu sen? Ya da hangi gün gidiyorsun :)

      Sil
    2. gidiyoruuumm
      ofis buz gibi, klima bozuldu neticem donuyor. bi hayal ettim battaniye altını ondan öyle yazdım. ben yandım siz yanmayın diyor ahmet kaya, o misal. ben üşüdüm sizler üşümeyin :):)

      Sil
    3. Hayal etmek ısıtıyor dimi insanı :) Bizim klima çalıştığı halde ısınamıyoruz ya, yazık size.

      Sil
  3. Bir tane yazıyı atladım orada da ... Kitapsız kedi sana bir yorum bırakmıştım piyano ile ilgili yazıya umarım kaybolmamıştır. Çok uzağa gitmedim hem. Ara sıra uğruyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, gelmedi yorumun. Sanki bu yorum da yarım gibi mi? Bir sorun mu var acaba? Bi daha yaz, merak ederim :)

      Sil
    2. Yok bu yorum tam :) Cümleyi yarım bırakan benim :) İyi ki sormuşum. Coursera'da klasik müzik üstüne çok güzel ve keyifli gözüken bir kurs başlayacak da belki eşin (hatta sen) ilgi duyarsınız diye link vermiştim. Klasik müziğe giriş kursu. Tanıtımı ağzımı sulandırdı. Sabırsızlanıyorum. Bir kaç güne başlıyor (12 ocak). Şimdiden yazılabilirsiniz. Ücretsiz. Yale üniversitesinin bir dersi. İngilizce. Linki şu: https://www.coursera.org/course/introclassicalmusic

      Sil
    3. Ama, ama, amaaaa, i dont speak english :( Ne büyük eksikliğini hissediyorum biliyor musun bunun :(

      Sil
    4. Demeeee :((((((( Türkçe alt yazı var mı diye şimdi gidip baktım ama yok. Bazen oluyor. :S

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...