9 Mayıs 2014 Cuma

Tost Çay ve Üzüm



Eşimin eniştesi vefat ettiği için Çarşamba gününden beri İstanbul'da. Pazar gününe kadar Üzüm kızla yalnızız. Yemek yapmayı çok da sevmeyen biri olarak, yalnız kaldığımda durum genelde böyle oluyor işte. Akşam yemeğinde tost, çay ve zeytin. Çok da severim bu üçlüyü. 

Yalnızlık benim için korkutucu bir durum değil, işten geliyorum, bir şeyler atıştırıp, ders çalışıyorum. Üzümle koyun koyuna yatıp uyuyorum. Üzüm gayet iyi. Yakalığını da çıkardım artık. Bir sürü krem ve ilaç denemelerimden sonra ablamın verdiği bir kremi denedim. Çay ağacı yağı kremi. İyileşmeyen yaralara iyi geliyormuş. İki gün onu sürdüm. Yaraları iyileştiği gibi artık kaşımıyor da yüzünü. 

Babam da iyi şimdilik. Perşembe günü tekrar geldi, sondası çıkarıldı. Tıkanma da olmadı şimdiye kadar. Sanırım bu defa düzeldi. 

Eniştenin ölümü dışında hayatımda güzel şeyler olmaya başladı yani bu aralar. Mutluyum :) 

Yarın saçlarımı kestireceğim. Biraz kısaltma, biraz şekil verme. Belki dökülmeye de iyi gelir kısaltmak. 


15 yorum :

  1. Başınız sağolsun,üzüm ne de güzelmiş,adı gibi kendi de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayşe. Çok güzel benim tatlı kızım çoook :)

      Sil
  2. İşlerin yoluna girmeye başlamasına sevindim. Ayrıca Üzüm'ün asaletini severim ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patilerin duruşuna dikkat çekerim :) O sağ pati var ya, fotoğraf çekilirken öyle yan durur hep :D

      Sil
    2. Bir mankenlik geçmişi falan olmasın Üzüm'ün. Profesyonellik kokusu alıyorum ben bu işte ;)

      Sil
    3. :D Mankenlik geçmişi yok ama önceki hayat diye bir şey varsa Üzüm kesinlikle bir insan olmalı,hem de Hürrem gibi bir kadın :))

      Sil
  3. Babanızın düzelmesine çok sevindim. Üzüm'ün veteriner ziyaretlerini gözlerim dolarak okuduktan sonra şuan tertemiz ve musmutlu suratını görünce de çok mutlu oldum. Ömrü bereketli olur inş. :( Başınız saolsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, ben de o kadar mutlu oluyorum minik suratını yarasız beresiz gördükçe. Teşekkür ederim bayansilvia.

      Sil
  4. :) Yüzümü güldürdün.. Ben de çok severim tostu, böyle sünen (sarkan) kaşar olacak, üzerine de domates salçası sürerim ben ama akış akış değil böyle kalın tava yoğurdu gibi.. Biri yapsa da yesek :D Bu yemek yapma konusunda ben de yerlerdeyim... Üzüm çooook şeker gözüküyor bu arada, bir "bobi, otur!" komutu almış sanki :D O bahsettiğin krem insanlara da oluyor mu? Elimde 5 senedir izi kalan bir yara var acaba onu da geçirir mi, yani kendisi yok izi var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yara izlerine faydası olur mu bilmem. Zaten insanlar için bir krem ama ben Üzüm'e denedim, işe de yaradı :) Otur komutunu dinleyecek son canlı Üzüm olur sanırım. Üzüme komut veremezsin, o sana verir :D

      Sil
  5. Başsağlığı ve geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum buralardan... İlki eniştenize, ikincisi babanızla Üzüm'e. Pek nazlı bir hanfendiye benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Üzüm pek nazlı ve kaprisli bir hanımefendi :)

      Sil
    2. O patinin yampirik duruşundan belli :) Bende iki arap oğlan var, her tarafları kara; pembe burunlu hanfendilere hasret kaldım yemin ederim :P

      Sil
  6. offff güzellik bu güzellik bıyıklarını göbişini, yanağını her yerini öp benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı anda birbirimize yorum bırakıyormuşuz Mari :)) Öpüyorum, öpüyorum doyamıyorum zaten. Koklaya, koklaya. Senin için de öperim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...