13 Aralık 2013 Cuma

Soğuk


İzmir'de soğuk mu görüyorsunuz diyenler, bir ziyaret etsinler bu aralar. İzmir'in soğuğu kupkuru bir soğuk. Kar yağsa daha iyi. Eskişehir'de 4 yıl kaldım üniversite sebebiyle. Kar soğuğunu da biliyorum yani. Hava yağmıyor ki, rahatlasın. 

Normalde de çok üşüyen bir insanım. Kansızlık var sanırım, baktırmak lazım. Ama bu aralar ne yapsam ısınamıyorum. Evdeki halimi bir görseniz, ayağımda kalın çoraplar üstünde ev botları. Kat kat giyiniyorum üstüme de polar gecelik. Hatta bir ara boynumda atkıyla dolaştığım bile oldu. Ayaklarım ve ellerim birer buz kalıbı. 

Böyle havalarda tuvalete gitmeye o kadar üşeniyorum ki. Isıtmalı klozet kapağı istiyorum :) Var mı acaba öyle bir şey? O kadar zoruma gidiyor ki tuvalete gidecek olmak, neredeyse patlama derecesine kadar tutmayı tercih ediyorum.  

Dün haberlerde gördüm Şanlıurfa'da eşekler buz tutmuş. İçim sızladı yaa. Bu zavallılar bu hale gelene kadar kaç saat geçti. Hiç mi bir allahın kulu görmedi bunları. Gözlerinin içine kadar buz kaplamış hayvanları. Zavallılar birbirlerine sığınmışlar, yanyana durmuşlar. Resmen üzerlerinde buzdan sarkıtlar oluşmuş. Neyse ki kurtarılmışlar, kış bitene kadar da barınakta tutulacaklarmış. 


7 yorum :

  1. Ah fotoğrafı görünce o kadar kötü oldum ki. Kurtarıldıklarına sevindim ama nasıl yani demek istiyorum, sahibi yok muymuş bunların, nasıl o hale gelinceye kadar kimse bi şey yapmaz. O da bir can. Gerçi sokaklarda donarak ölen insanlar varken bu ülkede eşeklere şaşırmak da anlamsız kaçıyor ya.

    YanıtlaSil
  2. Hani insanlar birine kızınca eşek der ya, "insan!" desinler o diyenler bundan sonra.. ay çok fena oldum bu hayvancıkları bu şekilde görünce, hala da inanamıyorum yaşamış olmalarına, acaba çocuk gibi sevindirmek için mi yaşadı dediler :( pek mümkün gözükmüyor bu şekilde ama eşek dayanıklı candır yaaa sürme gözlüm, çok acırım ben eşeklere zaten, iyice mahvoldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.. Hayvan kelimesi yerine insan kelimesini kullanmak daha büyük hakaret olmalı bana göre de.Yaşıyorlar Ceren. Son hallerini de fotoğraflamışlar. Hatta bir tanesi minicik bir sıpa, kucakta taşınacak kadar :( O kadar güzel ve masumlar ki...

      Sil
    2. Bugün facebookta biri bir eşek fotosu yollamış, kardanadamın burnunu yiyen eşek :D Aklıma sen geldin, iletişim bilgin olsa ya da buraya eklense, yollayacaktım :)

      Sil
    3. İletişim formu kısmı ekledim Ceren :) Blog konusunda çok da bilgili değilim, tavsiyelere açığım :)

      Sil
    4. Ama foto eklenmiyor, senden değil, blogger kullanıcıların iletişim kuramaması için baya uğraş verdiğinden :) Olsun, sen hayal et bir eşekçik işte havuçtan burnu çalan :)

      Sil
    5. :))) Hayal ettim. Yaşasın eşekler :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...