12 Temmuz 2015 Pazar

Başlık ne tuhaf bir kelime :)

Bugüne kadar hiçbir yabancı diziyi izlemedim desem siz de şaşırır mısınız bilmiyorum ama yeni çalışma arkadaşıma söylediğimde uzaylı görmüş gibi baktı bana :) Onun da tavsiyesiyle bir diziye başladım: Big Bang Theory. Çok eğlenceliymiş. Sevdim. Yatıp kalkıp onu izliyorum bu aralar. 

Üzüm kızla baş başayız evde. Bol dizi, biraz kitap, bir film, biraz ev işi bitirdik hafta sonunu. Perşembe bayram için yolculuk var. Ablama yedek anahtarı verdik ama ona da kıyamıyorum, çünkü iyice korkuttu bizimki onu. 3 gün idare eder gelme istersen dedim ama bir kez uğrayacak sanırım. 

İş ortamımdaki büyük değişikliğe alışmaya çalışıyorum ama pek kolay olduğunu söyleyemem. Yeni arkadaşlar da eklendi, komple değişti ortam. Şirin mi şirin bir kız geldi, insanları kolay kolay sevmem bilirsin, ama kanım kaynadı bu kıza. İyi anlaşıyoruz şimdilik. 

Spor yapmak istiyorum ama çok üşeniyorum. Sabah erken kalktım bugün, yürüyüşe gitmeyi düşündüm bir an. Bir andı işte sadece, sonra üşendim ve vazgeçtim. Kahvaltı yapıp, tembel tembel dizi izlemek daha keyifli geldi. 

Sitenin bahçesinde uzun zamandır beslenen, mıncırılmaktan jöle kıvamı almış kedimiz doğurdu. 4 tane yavrumuz var. Komşu çocukları her akşam mama istemek için kapımızı çalıyorlar uzun zamandır.  Bize yansıtılan bir şikayet olmadı ama bu doğumdan sonra olacak gibime geliyor. "Site içerisinde sokak hayvanlarını beslemeyiniz" gibi bir uyarı yazısı bekliyorum en azından. Hadi hijyenik, titiz ve vicdanlı site sakinleri, beni utandırın lütfen :)

4 yorum :

  1. Şimdi sana Dallas'ı da mı izlemedin diyicem de muhtemelen sen doğduğunda yayından kalkmıştı bile ahahhahahha. Ally McBeal? Tabii o bile şimdi nereden baksan onbeş sene öncenin dizisi. Şimdi mesela 25 olsan sen 10 yaşındayken filan vardı demektir. Neyse bu yaş mevzuları yaş. Bırakalım.

    Big Bang şahanedir. En sevdiğim dizilerden biri. Ama Ally Mc Beal'i de bulursan izle. Ben hiç kaçırmazdım. Bir de Heroes vardı. Ama ona garanti veremiyorum. Sevmeyeni de var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dallas'ı sanki hayal meyal hatırlıyorum. Bak sen yazınca aklıma geldi, Mavi Ay diye bir dizi vardı, onu izlerdik.
      Ben 34'üm bu arada :)

      Sil
    2. Hah bravo. Bak Mavi ay'ı diyecektim dün akşam boşver şimdi dedim. Daha da vardır bence izlediklerin. Gençlik dizilerinden Dawson's Creek filan. Eminim kurcalarsak çıkar. :)))))
      Demek on yaş farkımız varmış :))

      Sil
    3. Yok onu da izlemedim :) Alf vardı bak bir de, onu da çok severek izlerdim, haa bir de Cosby ailesi... Kurcaladım ve çıkardım :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...