8 Temmuz 2013 Pazartesi

Sendromsuz Pazartesi :)

Ne güzel bir gün. Evdeyim. Sabah erken kalktım. Uyuyarak geçirmek istemedim günümü. Ne acayip bir durum. Normalde sabahları biraz daha uyusam diye ölürüm. Ama bugün erkenden kalktım. Uykulu bile değil cin gibi açtım gözlerimi.

Kahvaltımı yaptım. Biraz televizyon izledim. Biraz internet. Temizlik yaptım. Ev çok ciddi biçimde pis olduğu için, bütün odaları temizlemedim. Çamaşırdı, bulaşıktı derken yemeğe giriştim. Patlıcan attım fırına, o sırada biber dolmaları hazırladım. 



İşte patlıcan salatam;


Bu sırada da canım kızım Üzüm'üm sürekli uyudu.


Akşam kocacım gelince yemeğimizi yer, saat 9 gibi de spora gideriz. Haa bu arada, spordan hiç bahsetmemiştim. Cuma ve cumartesi gittik. Salon şimdilik sakin, umarım böyle kalır. Ramazanda da sakin olacağını düşünüyorum. 

Ne güzel bir şeymiş evde olmak. Sürekli olsa sıkılır mıyım bilmiyorum ama evde oturan kadınlara özendim bugün. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...