29 Ağustos 2012 Çarşamba


Yazma ihtiyacı neden hisseder ki insan? Dışavurum veya paylaşma isteği... Bilmiyorum benim yazma sebebim hangisi. Özel hayatı çok da paylaşma yanlısı değilimdir aslında. Facebookta her anını fotoğraflayarak paylaşan insanların amacını pek de anlayamam ama blog okumayı seviyorum. Belki bu yüzden ben niye yazmayayım diye düşündüm. Birkaç yazıdan sonra bitecek bir heves de olabilir. Devam da edebilirim. Günlük tutar gibi yazmak istiyorum. Önceden günlükler köşe bucak saklanırdı. Şimdi ise okunsun diye yazıyoruz. Hadi hayırlısı...

2 yorum :

  1. Merhaba, blogdan bloga gezerken ve 3 aylık minik kızımı uyutmaya çalışırken buldum seni ve sevdim bu bloğu :) Kitapsız kedi, ne kitapsız ne kedisiz'i çağrıştırıyor, doğru mu?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Hoşgeldin, sevdiğine çok sevindim. Kitaplık kedisi diye düşünürken bu adın kullanılmış olduğunu görünce ben de kitapsız kedi olsun madem dedim :)
    Yorumların için teşekkür ederim.
    Yine beklerim ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...